آخرین اخبار

دریافت «کد دستگاه اجرایی» توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان بعنوان سومین سازمان همیاری سطح کشور موفق به دریافت «کد دستگاه اجرایی» از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شد.
اشتراک گذاری
10 تیر 1403
159 بازدید
کد مطلب : 5791

پس از پیگیری‌های مستمر و متعدد، سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان بعنوان سومین سازمان همیاری سطح کشور موفق به دریافت «کد دستگاه اجرایی» از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شد.

حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با قدردانی از همراهی استاندار محترم و معاون ارجمند هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: خوشبختانه پس از سالها پیگیری، سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان موفق به دریافت کد دستگاه اجرایی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور شد.

دهرویه با بیان اینکه پیش از سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان تنها دو استان موفق به دریافت کد دستگاه اجرایی شده بودند افزود: این دستاورد بزرگ، حاصل تلاش و پیگیری مستمر سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان بود که بدون تردید رشد بیش از پیش این سازمان در سال‌های آینده را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به مدیریت سه شهرک صنعتی بزرگ استان سمنان توسط این سازمان گفت: متاسفانه یکی از مشکلات سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در سال‌های اخیر، محرومیت از اعتبارات دولتی به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی جنت‌آباد ایوانکی، فجر گرمسار و میامی بود که این مشکل با صدور کد دستگاه اجرایی برای این سازمان برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در پایان از تلاش‌های رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در جریان صدور کد دستگاه اجرایی برای این سازمان قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *