آخرین اخبار

معدن سنگ آهک مهدیشهر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان از افتتاح معدن سنگ آهک دربند مهدیشهر در هفته دولت امسال خبر داد.
اشتراک گذاری
20 مرداد 1403
82 بازدید
کد مطلب : 5826

جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به ریاست حمید دهرویه مدیرعامل و با حضور مدیران واحدهای مختلف سازمان و مدیر موسسه همیار تولید برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تبریک موفقیت این سازمان به جهت دریافت کد دستگاه اجرایی بعنوان دومین استان کشور گفت: این موفقیت‌ ماحصل همراهی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار و پیگیری‌های مستمر مدیران و کارکنان این سازمان است و بدون تردید زمینه‌ساز تحولات اساسی در بخش‌های گوناگون سازمان بویژه شهرک‌های صنعتی تابعه خواهد شد.

دهرویه دریافت اعتبارات دولتی برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی جنت‌آباد ایوانکی، فجر گرمسار و میامی را مهمترین دستاورد دریافت کد دستگاه اجرایی توسط این سازمان عنوان کرد و گفت: مدیران واحدهای مرتبط، نسبت به جذب اعتبارات از این محل اقدامات لازم را صورت دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت تکمیل معدن سنگ آهک دربند مهدیشهر از افتتاح این معدن در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این معدن، سازمان همیاری شهرداری‌های استان در تامین مصالح بتن خودکفا خواهد شد که این امر افزایش قابل توجه حاشیه سود سازمان را درپی خواهد داشت.

بررسی عملکرد مالی و اجرایی واحدهای سازمان از دیگر مباحث این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *