آخرین اخبار

تصویب نخستین اعتبار دولتی برای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان از تصویب اختصاص نخستین اعتبار دولتی به این سازمان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد.
اشتراک گذاری
22 مرداد 1403
169 بازدید
کد مطلب : 5842

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان از تصویب اختصاص نخستین اعتبار دولتی به این سازمان در پی صدور «کد دستگاه اجرایی» توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد.

حمید دهرویه با اعلام این خبر گفت: پس از صدور کد دستگاه اجرایی برای این سازمان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اختصاص نخستین اعتبار دولتی به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به منظور تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی جنت‌آباد ایوانکی، فجر گرمسار و میامی به سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به تصویب رسید.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت‌گرفته به منظور صدور کد دستگاه اجرایی برای سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار کرد: لازم می‌دانم از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار محترم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و نیز فرمانداران شهرستان‌های گرمسار و میامی در این موضوع قدردانی کنم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان خاطرنشان کرد: تصویب اختصاص اعتبارات دولتی به سازمان همیاری شهرداری‌های استان، زمینه‌ساز تحولات اساسی در شهرک‌های صنعتی تابعه این سازمان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *