آخرین اخبار

ابعاد مالی و هزینه‌ای پروژه ۶۲ واحدی کوهستان بررسی شد

جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان به ریاست حمید دهرویه مدیرعامل سازمان برگزار شد.
اشتراک گذاری
29 شهریور 1403
9 بازدید
کد مطلب : 5906

جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به ریاست حمید دهرویه مدیرعامل سازمان و با حضور مدیران واحدهای مختلف و مدیر مؤسسه همیار تولید برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «حمید دهرویه» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان واحد مالی طی انجام فرآیند حسابرسی سازمان مربوط به سال مالی ۱۴۰۲ گفت: امیدواریم با نهایی شدن گزارش حسابرس، در اولین فرصت شاهد برگزاری شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با حضور استاندار محترم و شهرداران سراسر استان باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در ادامه با اشاره به تحقق بیش از ۵۰ درصدی بودجه موسسه همیار تولید تا پایان مردادماه امسال افزود: امیدواریم با آغاز فعالیت تجهیزات سنگ‌شکن معدن سنگ آهک دربند مهدیشهر، شاهد رشد بیش از پیش این مؤسسه در سال‌های آینده باشیم.

دهرویه همچنین به پروژه‌های بزرگ در دست احداث سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: پروژه ۶۲ واحدی کوهستان، مجتمع‌های مسکونی شهمیرزاد، پروژه ۶ طبقه خیابان امام تهران و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی جنت آباد ایوانکی و فجر گرمسار از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۳ است.

وی طراحی و اجرای سردرب شهرک صنعتی فجر گرمسار را یکی از پروژه‌های محوری این سازمان در سال‌جاری دانست و اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌های دو شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی و فجر گرمسار بطور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد که بخشی از آن در ماه‌های اخیر عملیاتی شده است.

گفتنی است در این جلسه پس از ارائه گزارش «محمد قالیبافی» معاون فنی و اجرایی سازمان پیرامون پروژه ۶۲ واحدی کوهستان، در خصوص ابعاد مالی و هزینه‌ای این پروژه بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *