آخرین اخبار

بازدید خبرنگاران از پروژه پل خیرآباد سمنان

جمعی از خبرنگاران شهرستان سمنان از روند اجرایی پروژه پل خیرآباد سمنان بازدید کردند.
اشتراک گذاری
18 مرداد 1402
296 بازدید
کد مطلب : 4819

همزمان با هفدهم مرداد و روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران شهرستان سمنان از روند اجرایی پروژه پل خیرآباد سمنان بازدید کردند.

در این بازدید “محمد قالیبافی” مدیر فنی و اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با تشریح ابعاد فنی این پروژه گفت: پروژه پل خیرآباد سمنان یکی از پروژه‌های عمرانی مهم شهر سمنان است که در آن شهرداری سمنان به عنوان کارفرما و سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به عنوان پیمانکار نقش ایفا می‌کنند.

قالیبافی افزود: پس از رفع مشکلات مربوط به تملک اراضی توسط شهرداری سمنان، فاز نخست این پروژه که شامل کوله قسمت شرقی و بخشی از غرب پل بود در سال گذشته تکمیل شد و متعاقب آن، انجام فاز دوم پروژه نیز به سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان واگذار گردید.

وی از اتمام عملیات اجرایی شمع ها و نیز فونداسیون دیواره پل در فاز دوم این پروژه خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات بتن ریزی فونداسیون در دست اقدام است و فاز سوم پروژه نیز تا دو ماه‌ آینده تکمیل خواهد شد.

مدیر امور فنی و اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان از انعقاد قرارداد فاز سوم این پروژه با شهرداری سمنان طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: یکی از الزامات بهره‌برداری از این پل، احداث زیرگذر توسط شرکت راه آهن و نیز جابجایی مسیر فیبر نوری و خط لوله آب است که باید توسط دستگاه‌های مربوطه پیگیری و مرتفع شود.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان تعهدات خود در قبال پروژه پل خیرآباد را زودتر از موعد مقرر انجام خواهد داد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *