آخرین اخبار
در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با شهردار شاهرود؛

قرارداد مشارکت ساخت یک مجتمع مسکونی نهایی شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان که به منظور بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری و عمرانی شاهرود به این شهرستان سفر کرده بود، با شهردار شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
اشتراک گذاری
25 مرداد 1402
214 بازدید
کد مطلب : 4856

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان که به منظور بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری و عمرانی شاهرود به این شهرستان سفر کرده بود، با محسن احمدی شهردار شاهرود دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاون مالی و مدیر امور املاک سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان نیز حضور داشتند، حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان با اشاره به تعامل مستمر این سازمان با مدیریت شهری شاهرود گفت: انعقاد قرارداد احداث یک مجتمع مسکونی در خیابان ساحلی شمالی با مشارکت شهرداری شاهرود و بازدید از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری شاهرود از اهداف سفر به این شهر است.

محسن احمدی شهردار شاهرود نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به شاهرود گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان یکی از سازمان های تسهیل گر سرمایه گذاری در استان است که از ظرفیت های ویژه ای برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان برخوردار است.

شهردار شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به حوزه سرمایه گذاری، گامی بلند در راستای توسعه و آبادانی شهر شاهرود به شمار می آید.

گفتنی است در این نشست، ابعاد انعقاد قرارداد مشارکت ساخت یک مجتمع مسکونی در خیابان ساحلی شمالی نهایی گردید و این قرارداد طی روزهای آینده به امضای طرفین خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *