آخرین اخبار
در شورای مدیران سازمان مطرح شد؛

تسریع در عملیات اجرایی پروژه مسکونی کوهستان در اولویت قرار دارد

ششمین جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در سال‌جاری برگزار شد.
اشتراک گذاری
07 شهریور 1402
314 بازدید
کد مطلب : 4900

ششمین جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در سال‌جاری، عصر دوشنبه به ریاست حمید دهرویه مدیرعامل سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مهمترین اولویت سازمان در سال‌جاری را تسریع در عملیات اجرایی پروژه ۶۲ واحدی کوهستان در شهرک روزیه سمنان عنوان کرد و خواستار انسجام بیش از پیش واحدها در این زمینه شد.

دهرویه با اشاره به دستاوردهای سازمان همیاری شهرداری‌های استان در سال‌جاری با یادآوری انعقاد دو قرارداد مشارکت ساخت در تهران و شاهرود گفت: این پروژه‌ها به موازات پروژه محوری سازمان در شهرک روزیه سمنان، دنبال خواهند شد.

وی افزایش فعالیت‌های حوزه بازرگانی در سال‌جاری را یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان خواند و خاطرنشان کرد: بررسی طرح های سرمایه‌گذاری جدید در دستور کار سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان قرار دارد. گ

فتنی است در این جلسه مدیران واحدهای فنی، املاک، اراضی و شهرک‌های صنعتی، حراست، انفورماتیک، اداری، حقوقی، بازرگانی و روابط عمومی، مدیر موسسه همیار تولید و نیز مدیر دفتر مدیرعامل حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *