آخرین اخبار

تقدیر مسئولان موکب «حبیب بن مظاهر» از سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

مسئولان موکب حبیب بن مظاهر سمنان از همکاری مدیرعامل و مدیر امور نقلیه سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با این موکب در جریان برگزاری پیاده‌روی اربعین تقدیر کردند.
اشتراک گذاری
03 مهر 1402
211 بازدید
کد مطلب : 4946

مسئولان موکب حبیب بن مظاهر سمنان از همکاری مدیرعامل و مدیر امور نقلیه سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با این موکب در جریان برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق تقدیر کردند.

علی ذوالفقاری مسئول موکب حبیب بن مظاهر در این دیدار که در دفتر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه اربعین حسینی یک رویداد بزرگ بین‌المللی است گفت: بر خود لازم می‌دانیم از همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در اعزام کامیون حمل آب به محل استقرار موکب حبیب بن مظاهر در مسیر نجف به کربلا قدردانی کنیم.

حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری باشکوه مراسم جهانی اربعین حسینی، مرهون فداکاری‌ و خون پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

گفتنی است در این دیدار از آقایان «حمید دهرویه» مدیرعامل و «علی قزوینی» مسئول واحد نقلیه سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *