آخرین اخبار

بیانیه محکومیت جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در نوار غزه

سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در بیانیه ای جنایات بی سابقه رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.
اشتراک گذاری
27 مهر 1402
231 بازدید
کد مطلب : 5031

مدیرعامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در بیانیه ای جنایات بی سابقه و هولناک رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْها إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

بار دیگر رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی تحت حمایت آمریکا و جهان تهی شده از شرافت و انسانیت با ارتکاب جنایتی هولناک و کشتاری بی‌رحمانه، خوی پلید و شیطانی خود را بر همگان آشکار کرد.

بدون تردید هیچ انسان آزادیخواهی نمی‌تواند در برابر آنچه این روزها در نوار غزه می‌گذرد سکوت اختیار کند و چشم خود را بر جنایات رژیم کودک کش و جلاد صهیونیستی ببندد.

جنایت اخیر صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه و قتل عام ددمنشانه صدها انسان بی‌گناه بویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی یکی از سیاه‌ترین روزهای تاریخ بشر را رقم زد و نشان داد هیچ راهی جز مقاومت و ایستادگی تا نابودی کامل صهیونیست‌ها از سراسر جهان وجود ندارد.

سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به سهم خود و همراه با سایر گروه‌ها و تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم این جنایت ناجوانمردانه را به عموم انسان‌های پاک فطرت و آزاده جهان تسلیت عرض نموده و کشتار وحشیانه مردم غزه را شدیدا محکوم می‌کند و بر مقابله تمام قد و یکصدای امت اسلامی با اقدامات شیطانی رژیم صهیونیستی تاکید می‌نماید.

مدیریت و کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *