آخرین اخبار

پیام تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه قائم (عج) استان سمنان

مدیرعامل، کارکنان و فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان انتصاب سردار «منصور شوقانی» به فرماندهی سپاه قائم (عج) استان سمنان را تبریک گفتند.
اشتراک گذاری
29 مهر 1402
828 بازدید
کد مطلب : 5072

مدیرعامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان و فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید محمدرضا خالصی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، در پیامی انتصاب سردار سرافراز «منصور شوقانی» به فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز جناب آقای منصور شوقانی

خدمت به مردم مؤمن و متدیّن استان سمنان که سالیان سال پیشرو نهضت انقلاب اسلامی بوده و هستند، لوح زرین و پشتوانه‌ای معنوی و گران سنگ است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر آن مفتخر بوده و زمینه‌ساز سربلندی خدمتگزاران انقلاب در پیشگاه خداوند، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.

انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که بیانگر تعهد، شایستگی و روحیه خدمتگزاری آن سردار سرافراز است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را در راه خدمت به مردم استان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحت ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسألت داریم.

مدیریت و کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید محمدرضا خالصی سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *