آخرین اخبار

عملکرد ۹ ماهه سالجاری مبنای بودجه سال ۱۴۰۳ خواهد بود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان مهمترین ابعاد بودجه این سازمان برای سال 1403 را تشریح کرد.
اشتراک گذاری
04 دی 1402
188 بازدید
کد مطلب : 5332

آخرین جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در فصل پاییز عصر شنبه به ریاست مدیرعامل سازمان و با حضور مدیران واحدها و مدیر موسسه همیار تولید برگزار شد.

در این جلسه حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با اشاره به دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه سال‌جاری گفت: با تلاش مدیران و کارکنان سازمان، بخش عمده‌ای از بودجه مصوب سازمان برای سال ۱۴۰۲ محقق شده است که لازم می‌دانم در این خصوص از همه همکاران تشکر کنم.

دهرویه با تشریح ساز و کار تدوین بودجه سال آینده سازمان همیاری شهرداری‌های استان افزود‌: مدیران واحدهای مختلف در پیشنهادات خود در خصوص بودجه‌ سال ۱۴۰۳، عملکرد ۹ ماهه سال‌جاری را مبنا قرار دهند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با بیان اینکه پروژه ۶۲ واحدی روزیه سمنان مهمترین پروژه فنی و عمرانی این سازمان در سال آینده است، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی فجر گرمسار، جنت‌آباد ایوانکی و میامی نیز یکی از بخش‌های مهم بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

در ابتدای این جلسه مدیران واحدهای مختلف سازمان و مدیر موسسه همیار تولید به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و طرح نظرات خود در خصوص بودجه سال ۱۴۰۳ پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *