آخرین اخبار

دیدار مدیرعامل سازمان با معاون وزیر «صمت»

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار کرد.
اشتراک گذاری
16 دی 1402
186 بازدید
کد مطلب : 5411

حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان با «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار کرد.

در این نشست که در دفتر معاون وزیر صمت برگزار شد، پیرامون مشکلات و مسائل شهرک‌های صنعتی ذیل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این جلسه با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی جهت تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی فجر گرمسار، جنت‌آباد ایوانکی و میامی خواستار مساعدت وزارت صمت برای رفع مشکلات صاحبان صنایع مستقر در این شهرک ها شد.

دهرویه همچنین با اشاره به مشکلات برق شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی بر پیگیری ویژه این مساله در دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

در این جلسه فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرک‌های صنعتی جنت‌آباد ایوانکی، فجر گرمسار و میامی برای حل مشکلات این شهرکها قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *