آخرین اخبار
در جلسه شورای مدیران اعلام شد؛

بازگشت «۱۱۵ هزار مترمربع» از اراضی صنعتی به سازمان

یازدهمین جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان برگزار شد.
اشتراک گذاری
03 بهمن 1402
208 بازدید
کد مطلب : 5468

یازدهمین جلسه شورای مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان به ریاست حمید دهرویه مدیرعامل سازمان و با حضور مدیران واحدهای مختلف و مدیر موسسه همیار تولید برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این جلسه با تشریح آخرین پروژه‌های در دست اقدام این سازمان گفت: پروژه ۶۲ واحدی کوهستان در شهرک روزیه سمنان مهمترین پروژه سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان است که خوشبختانه روند اجرایی آن در هفته‌های اخیر سرعت گرفته است.

دهرویه با اشاره به هدفگذاری منابع درآمدی پایدار در بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان افزود: دستیابی به ارزش افزوده حداکثری و سود عملیاتی، مبنای اصلی این سازمان در طراحی و اجرای پروژه‌ها است.

وی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این سازمان در تحقق بودجه ۹ ماهه سال‌جاری اظهار کرد: عملکرد واحدهای مختلف در سال‌جاری، مبنای تنظیم بودجه سال آینده سازمان همیاری شهرداری‌های استان خواهد بود.

دهرویه در ادامه با اشاره به سایر پروژه‌های این سازمان در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: پروژه های مسکونی شاهرود، شهمیرزاد، تهران، تجاری مهدیشهر و نیز پروژه کارگاهی شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی از مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری سازمان در سال آینده خواهند بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان به تلاش این سازمان برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی فجر گرمسار، جنت‌آباد ایوانکی و میامی اشاره کرد و افزود: خرید برق از شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان جهت تامین برق شهرک صنعتی جنت‌آباد ایوانکی، احداث مخزن بتنی در شهرک صنعتی میامی جهت تامین آب قطعات غربی این شهرک و احداث سردرب برای شهرک صنعتی فجر گرمسار مهمترین پروژه‌های این سازمان در این شهرک‌های صنعتی است.

وی همچنین از فسخ قرارداد بالغ بر ۱۱۵ هزار متر مربع از اراضی واگذاری شده در شهرک‌های صنعتی مذکور بر اساس ضوابط و بازگشت این اراضی به سازمان خبر داد و گفت: با این اقدام زمینه فعالیت سرمایه گذاران و صاحبان ایده در شهرک‌های صنعتی جنت‌آباد، فجر و میامی فراهم می‌شود.

دهرویه در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد بودجه‌ای موسسه معادن «همیار تولید» در ۹ ماهه سال‌جاری گفت: با همت مدیران و کارکنان این موسسه، معدن سنگ آهک دربند مهدیشهر نیز اواسط اسفندماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی «صدور پروانه و پایانکار ساختمانی» خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیه فرآیندهای مربوط به اخذ مدارک و صدور پروانه و پایانکار در واحد اراضی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می‌گیرد.

گفتنی است در جریان این جلسه ابعاد مختلف بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *