آخرین اخبار

تقدیر استاندار سمنان از تحقق بیش از ١٠٠ درصدی بودجه سازمان

استاندار سمنان از تحقق بیش از 100 درصدی بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در 10 ماهه سالجاری تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
14 اسفند 1402
178 بازدید
کد مطلب : 5566

سومین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در سالجاری به ریاست استاندار سمنان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرعامل سازمان، رئیس شورای اسلامی استان و شهرداران سراسر استان سمنان برگزار شد.

تقدیر استاندار سمنان از تحقق بیش از ١٠٠ درصدی بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و رئیس شورای سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در جلسه شورای این سازمان که با حضور شهرداران سراسر استان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در سالهای اخیر پروژه های سرمایه گذاری خود را در داخل استان پیگیری و عملیاتی کرده است که این امر شایسته تقدیر است.

استاندار سمنان با تقدیر از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان در سالجاری افزود: تعامل مطلوبی میان سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان و شهرداران استان وجود دارد که در آینده نیز باید ادامه یابد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تحول صورت گرفته در دولت سیزدهم در پرداخت سهم شهرداری ها در بخش مالیات بر ارزش افزوده گفت: شهرداری ها در تکمیل زیرساخت های مربوط به نهضت ملی مسکن نقش مهمی برعهده دارند که لازم است از اهتمام شهرداران در این بخش نیز تقدیر کنم.

ایجاد منابع درآمدی پایدار؛ محور برنامه های سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان

در ادامه محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان نیز با اشاره به دستاوردهای اقتصادی این سازمان گفت: تکمیل زیرساختهای شهرک های صنعتی فجر گرمسار، جنت آباد ایوانکی و میامی از مهمترین اولویت های سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در دوره مدیریت اخیر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برنامه ریزی برای ایجاد منابع درآمدی پایدار در سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان را یکی از رویکردهای اصلی این سازمان عنوان کرد و افزود: پروژه بزرگ ۶۲ واحدی روزیه و نیز پروژه های مسکونی تهران و شاهرود مواردی از سرمایه گذاری های میان مدت و بلندمدت سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در سالجاری بوده اند.

حمیدی با یادآوری پشتیبانی حداکثری از شهرداری ها بویژه شهرداری های کوچک استان توسط سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان اظهار کرد: انضباط مالی و بودجه ای یکی از ویژگی های اصلی دوره مدیریتی اخیر سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان بوده است.

تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی فجر گرمسار، جنت آباد ایوانکی و میامی

حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان نیز با تقدیر از حمایت و همراهی های استاندار سمنان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: پروزه بزرگ مسکونی ۶۲ واحدی کوهستان در شهرک روزیه سمنان، پروژه مشارکتی مسکونی در خیابان امام تهران و نیز پروژه مشارکتی مسکونی شاهرود از مهمترین پروژه های سرمایه گذاری این سازمان است که با سرعت خوبی در شش ماهه دوم سالجاری در دست اجرا قرار گرفته است.

دهرویه با اشاره به برنامه این سازمان برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی جنت آباد ایوانکی، فجر گرمسار و میامی در سالجاری گفت: روکش آسفالت خیابان های شهرک های صنعتی مذکور، تکمیل شبکه روشنایی و نصب کنتور هوشمند پایش آب در شهرک صنعتی میامی، احداث سردرب شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی و نصب دیوار پیش ساخته در شهرک صنعتی فجر گرمسار مهمترین اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان از فسخ قرارداد بیش از ۱۳۰ هزار مترمربع از زمین های واگذار شده در شهرک های صنعتی فجر و جنت آباد در سالجاری خبر داد و افزود: با این اقدام زمینه بهره مندی صاحبان ایده و صنعت در شهرک های صنعتی مذکور فراهم گردید.

دهرویه در بخش پایانی سخنان خود با تشریح عملکرد موسسه معادن همیار تولید گفت: تحقق ۱۵۲ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ این موسسه تا پایان دی ماه سالجاری، استخراج ۴۰ هزار تن سنگ آهک از معدن آهک دربند مهدیشهر و نیز تولید و فروش ۲۹ هزار تن بتن در این مدت از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط موسسه همیار تولید بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *