آخرین اخبار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان به مناسبت فرارسیدن روز «شوراها»

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت «روز شوراها» را تبریک گفت.
اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1403
94 بازدید
کد مطلب : 5687

حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت «روز شوراها» را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و أمرَهُم شُوری بَینَهم»

نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شوراها» نامگذاری شده، یادآور فرمان تاریخی امام راحل (ره) به شورای انقلاب برای تشکیل شوراهای اسلامی است.

مردم سالاری دینی و تاکید بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بر نقش مردم در تعیین آینده شهر و روستاهای کشور بوده نشان می‌دهد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جایگاه بی‌بدیل و ویژه‌ای برای مردم در بخش‌های مختلف کشور درنظر گرفته است.

بی شک نهاد «شورا» که بر آمده از خواست و اراده مردم است، زمینه ساز حضور فعال و پرثمر مردم در مدیریت شهرها و روستاها بوده بگونه‌ای که با گذشت چند دوره از فعالیت شوراها، این نهاد مردمی جایگاه ویژه‌ای در تحولات ساختاری، مدیریت شهری و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان بدست آورده است.

روز «شوراها» فرصتی است تا از تلاش‌های ارزنده مسئولان و اعضای این نهاد مهم مدنی و اجتماعی قدردانی شود، اينجانب فرارسیدن این روز را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان، تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون نهاد شورا در خدمت به شهروندان را از ایزد متعال مسئلت دارم.

حمید دهرویه

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *